Even kort

Voordat ik begon met haken, wist ik niet eens dat het bestond. Laat staan dat er hele communities, haakgroepen, bijeenkomsten, jargon en ongeschreven regels zijn. Zo was het eigenlijk ook met NAH. Voordat ik ermee in aanraking kwam, wist ik er niets vanaf. Nu vind ik steeds meer lotgenoten, informatie, ervaringsdeskundigen en andere blogs online.

Op één van die blogs las ik afgelopen weekend een geweldige post. Verena schreef een stukje over de vraag ‘wie ben ik?’ en in hoeverre letsel en klachten dat beïnvloeden. Ik werd hierdoor geraakt omdat het zo ontzettend herkenbaar is. Alsof ik het zelf had kunnen schrijven, zo voelde het.

Ik hoef het wiel niet opnieuw uit te vinden. Verena heeft het al gezegd, dus ik hoef het niet opnieuw op te schrijven. Lees haar blogpost op:

https://whiplashindepraktijk.wordpress.com/2015/07/05/30-wie-ben-ik/

Een gedachte over “Even kort

Geef een reactie

