Pffffffft (en hoe de titel me ook nog eens ontschoot)

Ik wil een blog typen, maar kom er niet uit. Ik kan me niet concentreren op wat ik wil vertellen, zinnen worden als vanzelf raar. Ze lopen niet en ik krijg niet op papier wat ik in mijn hoofd heb. En wat ik in mijn hoofd heb is een soepzooitje. Ik raak vandaag afgeleid van iedere zucht. Dus toen ik bedacht wat ik wilde typen, was het al weg vóór ik mijn laptop goed en wel gepakt had.

Het overkomt me ook wel eens als ik middenin een gesprek zit. Dan ben ik lekker aan het kletsen, maar merk ik halverwege dat ik het punt wat ik wilde maken allang kwijt ben. Mijn mond gaat gewoon door, de woorden ratelen nog altijd over mijn lippen, maar achteraf bedenk ik me altijd dat ik nooit meer gezegd heb waar het mij eigenlijk om ging.

Deze problemen spelen zich binnen in mijn hoofd af. Als je naast mij zit met een kop koffie en we zijn lekker aan de praat, heb je misschien niets door. Behalve dan dat ik wat veel over mijzelf praat. Of dat het nogal oppervlakkig blijft. Sorry daarvoor. Ik doe echt mijn best maar… Nou ja, goed…

Er vliegt een hele mooie vogel langs.

im-just-going-to-put-an-out-of-order-sticker-on-my-forehead-and-call-it-a-day-7ad08

Een gedachte over “Pffffffft (en hoe de titel me ook nog eens ontschoot)

Geef een reactie

